Obstarávanie

Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť/Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ

Výzva na predkladanie ponúk pri zadávaní podprahovej zákazky na poskytnutie služieb(Zadávanie podprahovej zákazky na poskytnutie služieb podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), § 99 a nasl.)

  1. Predmet obstarávania
    ,,Vypracovanie analýz a služby spojené s ich vypracovaním” v projekte ,,Staňme sa lepšími”
  2. Identifikácia verejného obstarávateľa
    Názov organizácie: Reedukačné centrum Košice
    IČO: 00163368
    Zastúpený: Mgr. Tibor Palko
    Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Brindák
    Sídlo:
    Mesto (obec): Košice – Džungľa PSČ: 040 31
    Ulica: Bankov 15
    Telefón: 055 / 6337232
    Fax: 055 / 6337233
    e-mail: rckosice@gmail.com
    Internetová stránka: pangrac.info/~lubo/web/rcbankov.sk/actual
  3. Opis predmetu obstarávania
    Predmetom obstarávania je ,,Vypracovanie analýz a služby spojené s ich vypracovaním” pre projekt ,,Staňme sa lepšími”
    Projekt je zameraný na skvalitnenie vzdelávacieho procesu a jeho súčasťou je :

    1. Analýza súčasného programu praktických pracovných zručností
    2. Analýza súčasného programu rozvoja osobnosti, sociálnych zručností a prevencie patologických javov žiakov
    3. Vytvorenie metodickej časti programu
    4. Analýza súčasného stavu a zistenie potenciálu na zlepšenie rodinného prostredia
    5. Externý zahraničný lektor
    6. Zahraničný expert na implementáciu

    Ide o vypracovanie analýz súčasného výchovno-vzdelávacieho programu školy, vytvorenie metodickej časti programu a analýzy súčasného stavu a zistenie potenciálu na zlepšenie rodinného prostredia. Na týchto činnostiach budú participovať aj zahraniční lektori a experti. Podrobný opis predmetného obstarávania je v Súťažných podkladoch v časti B Opis predmetu obstarávania

  4. Predpokladaná cena zákazky
    Predpokladaná cena zákazky je: 35 480 €. Pre platcov DPH je táto cena vrátane DPH.
  5. Spoločný slovník obstarávania /CPV/
    Hlavný slovník: CPV – 71241000-9 – Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
    Kategória služby: 27
  6. Variantné riešenia a rozdelenie predmetu obstarávania
    1. 6.1 Možnosť predloženia variantných riešení:     áno nie
    2. 6.2 Rozdelenie predmetu obstarávania na časti: áno nie
  7. Lehota plnenia predmetu obstarávania
    Lehota na splnenie celého predmetu obstarávania je najneskôr do: 31.08.2012.
  8. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky
    1. 8.1 Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov nenávratného finančného príspevku pre projekt „Staňme sa lepšími“, kód ITMS projektu 26130230016 vo výške 100%, pričom 85% oprávnených výdavkov projektu sa hradí z ESF a 15% zo štátneho rozpočtu SR.
    2. 8.2 Plnenie zmluvy je priebežné plnenie pre bod 3, časti I. až VI. na základe písomnej objednávky vystavenej minimálne 30 dní pred uskutočnením plnenia.
  9. Miesto a spôsob poskytovania súťažných podkladov
    Reedukačné centrum, Bankov 15, 040 31 Košice – Džungľa

    1. 9.1 Obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý mu doručí písomnú žiadosť o ich poskytnutie: najneskôr do 12.04.2010 do 14,00 hod.
    2. 9.2 Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, alebo poštou na adresu obstarávateľa:
      Reedukačné centrum
      Bankov 15
      040 31 Košice – Džungľa
      Na žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov po uplynutí lehoty určenej na jej podanie sa nebude prihliadať a súťažné podklady sa záujemcovi neposkytnú.
    3. 9.3 Osobné prevzatie súťažných podkladov pri splnení doručenia žiadosti podľa bodu 8.1 a 8.2 je možné v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 na adrese uvedenej v bode 8.2.
    4. 9.4 Obstarávateľ vedie evidenciu o poskytnutí súťažných podkladoch.
    5. 9.5 Úhrada za súťažné podklady sa nepožaduje.
  10. Vysvetľovanie súťažných podkladov
    Obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve a v súťažných podkladoch na základe písomnej žiadosti o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi, do troch pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým známym zainteresovaným záujemcom. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr do 16.04.2010.
  11. Podmienky účasti
    Obstarávateľ podľa § 99 ods. 1 písm. b) vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti nasledovné:

    1. Podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti týkajúcej sa:
      osobného postavenia
    2. Uchádzač je oprávnený poskytovať službu, ktorá je predmetom obstarávania
      Preukázanie splnenie podmienky účasti:
      Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti uvedenej v bode 10 a) predložením dokladu o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v  profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou.
      Uchádzač môže nahradiť požadovaný doklad predložením dokladu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, všetko podľa § 128 ods. 1.
  12. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
    Splnenie podmienok účasti bude posudzované v súlade s oznámením o vyhlásení podprahovej zákazky a v súlade so súťažnými podkladmi a  z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ktorý:

    • nepreukázal splnenie podmienok účasti podľa bodu 10 tejto výzvy,
    • predložil neplatné doklady,
    • nepredložil požadované doklady alebo informácie,
    • poskytol nepravdivé alebo skreslené informácie.
  13. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
    Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je:
    Najnižšia cena celkom za predmet obstarávania, t. j. cena vrátane DPH v EUR.
  14. Obsah ponuky
    Ponuka musí obsahovať:

    1. doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu 10 tejto výzvy,
    2. vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami a požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch,
    3. návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk – cenová ponuka,
    4. návrh zmluvy.
  15. Predkladanie ponúk
    1. 15.1 Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 22.04.2010 do 10,00 hod.
    2. 15.2 Ponuky sa majú doručiť na adresu uvedenú v bode 2. poštou alebo osobne.
  16. Lehota viazanosti ponúk
    Lehota viazanosti ponúk je do 31.07.2010
  17. Ďalšie informácie obstarávateľa
    1. 17.1 Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzatvoriť dohodu s úspešných uchádzačom v prípade neposkytnutia finančných prostriedkov uvedených v bode 8.1.
    2. 17.2 Všetky výdavky, spojené s prípravou a podaním ponuky znáša záujemca.
Košice, dňa 06.04.2010 Mgr. Tibor Palko
štatutárny zástupca