Moderné vzdelávanie pre vedomostnú spoločnosť/Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ |
Výzva na predkladanie ponúk pri zadávaní podprahovej zákazky na poskytnutie služieb(Zadávanie podprahovej zákazky na poskytnutie služieb podľa zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), § 99 a nasl.)
- Predmet obstarávania
,,Vypracovanie analýz a služby spojené s ich vypracovaním“ v projekte ,,Staňme sa lepšími“ - Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov organizácie: Reedukačné centrum Košice IČO: 00163368 Zastúpený: Mgr. Tibor Palko Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Brindák Sídlo: Mesto (obec): Košice – Džungľa PSČ: 040 31 Ulica: Bankov 15 Telefón: 055 / 6337232 Fax: 055 / 6337233 e-mail: rckosice@gmail.com Internetová stránka: pangrac.info/~lubo/web/rcbankov.sk/actual - Opis predmetu obstarávania
Predmetom obstarávania je ,,Vypracovanie analýz a služby spojené s ich vypracovaním“ pre projekt ,,Staňme sa lepšími“
Projekt je zameraný na skvalitnenie vzdelávacieho procesu a jeho súčasťou je :- Analýza súčasného programu praktických pracovných zručností
- Analýza súčasného programu rozvoja osobnosti, sociálnych zručností a prevencie patologických javov žiakov
- Vytvorenie metodickej časti programu
- Analýza súčasného stavu a zistenie potenciálu na zlepšenie rodinného prostredia
- Externý zahraničný lektor
- Zahraničný expert na implementáciu
Ide o vypracovanie analýz súčasného výchovno-vzdelávacieho programu školy, vytvorenie metodickej časti programu a analýzy súčasného stavu a zistenie potenciálu na zlepšenie rodinného prostredia. Na týchto činnostiach budú participovať aj zahraniční lektori a experti. Podrobný opis predmetného obstarávania je v Súťažných podkladoch v časti B Opis predmetu obstarávania
- Predpokladaná cena zákazky
Predpokladaná cena zákazky je: 35 480 €. Pre platcov DPH je táto cena vrátane DPH. - Spoločný slovník obstarávania /CPV/
Hlavný slovník: CPV – 71241000-9 – Štúdia realizovateľnosti, poradenská služba, analýza
Kategória služby: 27 - Variantné riešenia a rozdelenie predmetu obstarávania
- 6.1 Možnosť predloženia variantných riešení: áno nie
- 6.2 Rozdelenie predmetu obstarávania na časti: áno nie
- Lehota plnenia predmetu obstarávania
Lehota na splnenie celého predmetu obstarávania je najneskôr do: 31.08.2012. - Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky
- 8.1 Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov nenávratného finančného príspevku pre projekt „Staňme sa lepšími“, kód ITMS projektu 26130230016 vo výške 100%, pričom 85% oprávnených výdavkov projektu sa hradí z ESF a 15% zo štátneho rozpočtu SR.
- 8.2 Plnenie zmluvy je priebežné plnenie pre bod 3, časti I. až VI. na základe písomnej objednávky vystavenej minimálne 30 dní pred uskutočnením plnenia.
- Miesto a spôsob poskytovania súťažných podkladov
Reedukačné centrum, Bankov 15, 040 31 Košice – Džungľa- 9.1 Obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý mu doručí písomnú žiadosť o ich poskytnutie: najneskôr do 12.04.2010 do 14,00 hod.
- 9.2 Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, alebo poštou na adresu obstarávateľa:
Reedukačné centrum
Bankov 15
040 31 Košice – Džungľa
Na žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov po uplynutí lehoty určenej na jej podanie sa nebude prihliadať a súťažné podklady sa záujemcovi neposkytnú. - 9.3 Osobné prevzatie súťažných podkladov pri splnení doručenia žiadosti podľa bodu 8.1 a 8.2 je možné v pracovných dňoch od 8,00 do 14,00 na adrese uvedenej v bode 8.2.
- 9.4 Obstarávateľ vedie evidenciu o poskytnutí súťažných podkladoch.
- 9.5 Úhrada za súťažné podklady sa nepožaduje.
- Vysvetľovanie súťažných podkladov
Obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve a v súťažných podkladoch na základe písomnej žiadosti o vysvetlenie, doručenej verejnému obstarávateľovi, do troch pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie všetkým známym zainteresovaným záujemcom. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr do 16.04.2010. - Podmienky účasti
Obstarávateľ podľa § 99 ods. 1 písm. b) vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti nasledovné:- Podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti týkajúcej sa:
osobného postavenia - Uchádzač je oprávnený poskytovať službu, ktorá je predmetom obstarávania
Preukázanie splnenie podmienky účasti:
Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti uvedenej v bode 10 a) predložením dokladu o oprávnení podnikať alebo dokladom o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou.
Uchádzač môže nahradiť požadovaný doklad predložením dokladu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, všetko podľa § 128 ods. 1.
- Podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti týkajúcej sa:
- Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Splnenie podmienok účasti bude posudzované v súlade s oznámením o vyhlásení podprahovej zákazky a v súlade so súťažnými podkladmi a z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ktorý:- nepreukázal splnenie podmienok účasti podľa bodu 10 tejto výzvy,
- predložil neplatné doklady,
- nepredložil požadované doklady alebo informácie,
- poskytol nepravdivé alebo skreslené informácie.
- Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je:
Najnižšia cena celkom za predmet obstarávania, t. j. cena vrátane DPH v EUR. - Obsah ponuky
Ponuka musí obsahovať:- doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu 10 tejto výzvy,
- vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami a požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch,
- návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk – cenová ponuka,
- návrh zmluvy.
- Predkladanie ponúk
- 15.1 Lehota na predkladanie ponúk: najneskôr do 22.04.2010 do 10,00 hod.
- 15.2 Ponuky sa majú doručiť na adresu uvedenú v bode 2. poštou alebo osobne.
- Lehota viazanosti ponúk
Lehota viazanosti ponúk je do 31.07.2010 - Ďalšie informácie obstarávateľa
- 17.1 Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzatvoriť dohodu s úspešných uchádzačom v prípade neposkytnutia finančných prostriedkov uvedených v bode 8.1.
- 17.2 Všetky výdavky, spojené s prípravou a podaním ponuky znáša záujemca.
Košice, dňa 06.04.2010 | Mgr. Tibor Palko |
štatutárny zástupca |